Od roku 2010 nabízím PPC reklamu již pod jiným webem.
PPC reklama v současnosti představuje nejefektivnější formu propagace na webu. Jedná se o reklamu, kde naplatíte za počet zobrazení či za určitý časový úsek, ale až v momentě, kdy někdo na váš inzerát klikne.
Reklamní inzeráty se zobrazují na zvolená klíčová slova ve výsledcích vyhledávání Google či Seznamu. Z toho vyplývá, že se jedná o velmi relevantní reklamu, protože vaše reklamy se zobrazují uživatelům, kteří hledají přesně to, co nabízíte.
PPC reklamy je možné cílit i na tzv. obsahovou síť. Reklamní texty se pak zobrazují na webech, které jsou tematicky příbuzné s vašimi klíčovými slovy.
Způsob platby za správu PPC reklamy je stanoven po dohodě se zákazníkem, osobně však preferuji paušální platbu za měsíc. Klient si pak snadno může spočítat, zda se mu reklama vyplatí a případně spolupráci kdykoli ukončit. Na rozdíl od jiných firem nenabízím fixní platbu za určitý počet prokliků, jichž je pak často dosahováno neefektivním způsobem.